6 Gedanken zu „Weitere Mobile-Nummer

  1. Michael Beitragsautor

    Jep, das stimmt 🙂 Aber es ist jedesmal von Spiel und Spannung begleitet – nur die Schokolade musste ich mir gestern selber kaufen, die gabs nicht dazu 🙁 (schmeckte ueberigens gar nicht so schlecht…)

  2. Dani & Domi

    Hoi Du
    Han grad versuecht (14:00) Dir a zlüte…aber es chunt immer so unglaublich schöni Musig ;-( Isch das s’neuschte „Wartezeichen“ oder e netti Art zum säge das mer nöd erreichbar isch???

  3. Domi

    Es hät funktioniert!!!!! Mega genial gsie ändli wieder mal dini Stimm z’ghöre!!! Und d’Verbindig isch doch besser als ich dänkt hetti. Schön, dass es Dir guet gaht und dass Du immer no munter und fit bisch!! liebi Grüessli und bis bald wieder mal!
    Domi

  4. Michael Beitragsautor

    @D&D: Musik? Keine Ahnung, hab mich noch nicht selber angerufen, aber ich bekomme viele SMS um irgendwelche Songs herunterzuladen – eventuell hab ich da mal was falsch gemacht im Halbschlaf 🙂

    War schoen, wiedermal Schwyzerduuetsch z’rede!

  5. Pingback: Michi’s Travel Blog » Blog Archiv » Neue Telefonnummer

Schreibe einen Kommentar